Handelsbetingelser ved køb af online ydelser

TimeEvent.dk/persondata.
Herefter nævnt som TimeEvent

Drives af:
TimeVision Godkendt
Revisionspartnerselskab
CVR 38267132
Park Allé 295
2605 Brøndby
Direktør: Jens Sørensen

GENERELT

For at handle på TimeEvent skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du handle med værges accept eller øvrig juridisk ret til at indgå købet.

PRISER

Alle priser på TimeEvent er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Når du har valgt en vare, som du ønsker at bestille, gælder den pris, der vises inkl. moms og andre omkostninger. Med mindre andet er angivet på hjemmesiden, er alle omkostninger forbundet med køb i Danske kroner inkl. 25% moms. El-skrotafgift er også indeholdt i de opgivne salgspriser. Fragt og leveringsomkostninger er også inkluderet i prisen, på alle ydelser. De angivne priser forsøges så vidt muligt holdt opdateret og ajour med markedet, således at de fremstår korrekte og konkurrencedygtige.

KAMPAGNEKODER – RABATKODER

Kampagnekoder er kun gyldige i det tidsrum, der er angivet på dem. De kan kun indløses en gang og kan ikke benyttes i forbindelse med andre kampagnekoder. Når du indløser en kampagnekode,
skal du købe for det angivne minimumsbeløb. Hvis du bestiller en vare, hvis pris er mindre end kampagnekodens værdi, vil differencen ikke blive refunderet. Kampagnekoder skal indløses, før
du bekræfter dit køb. Det er ikke muligt at få godskrevet rabatten, når købet allerede er foretaget ved at ordren er afgivet. En kampagnekodes kredit kan hverken samle renter eller have
kontantværdi. Kun en rabatkode kan indløses pr. køb.

Hvis du returnerer en eller flere varer fra en ordre og der ikke er givet en garanti om at få en ny rabatkode, kan vi ikke garantere dig en ny rabatkode og værdien heraf kan være tabt for dig.

LEVERING

En bestilling bliver leveret online.
Vi leverer alle ydelser uden fragt.

LEVERINGSTID:

Levering af ydelsen sker ved at vi tager kontakt til dig 1-2 arbejdsdage, efter din bestilling enten pr mail eller telefonisk. Du bliver herefter bedt om at udfylde de informationer som vi skal bruge for at kunne færdiggøre din bestilling.

BESTILLING – SÅDAN BESTILLER DU:

Bestilling sker via hjemmesiden og ved at følge anvisningerne i shoppen Det ønskede produkt lægges i kurven vha. ”Læg i Kurv” knappen. Vælg “Køb flere varer” så længe du skal handle flere produkter. Når du har lagt alle ønskede produkter i kurven, klikkes på “Gå til bestilling”. I bestillingsprocessen vil vi bede dine informationer som bl.a. Firmanavn.

VÆLG BETALINGSMETODE

Til sidst skal du vælge betalingsmetode, samt læse og acceptere vores forretningsbetingelser og dernæst klikke på “Gennemfør ordre”. Såfremt betaling med kreditkort er valgt, vil du blive viderestillet til et sikkert betalingsvindue. Her indtastes kortdetaljer samt nødvendige informationer og klik på “Gennemfør betaling”. Ordren er nu afgivet.

BESTILLING PR. TELEFON:

Er du i tvivl om produktet, kan du altid ringe til os inden du bestiller på telefonnummer 22 35 75 50 og høre mere. Du kan også ringe på dette nummer hvis du vil høre mere om andre produkter. Herefter bestiller du dine produkter online med mindre andet aftales.

BETALING

På TimeEvent kan der betales med betalingskort, og MobilePay.

Handel med betalings- eller kreditkort:

På hjemmesiden kan betales med flg. kort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Master Card. Kun kort udstedt i Danmark kan benyttes. Der tages ikke gebyr ved betaling med betalingskort. Ved køb med kort trækkes beløbet fra Købers konto, så snart varen afsendes fra TimeEvent. Risikoen for købte varer på TimeEvent overgår til Køber på leveringstidspunktet. De kortoplysninger Køber indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL), som det kun er Køber og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om Køber´s kort.

RETUR- OG FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler med os.

Fortrydelsesretten bortfalder i det øjeblik ydelsen er taget i brug. Taget i brug vil sige vil her sige at vi har modtaget de data som skal til for, at vi kan integrere SSL-certificeringen på din hjemmeside. Når vi fra dig har modtaget de data, som gør os i stand til at udarbejde det script som skal integreres på din hjemmeside eller de data som gør os i stand til at udarbejde det dokument som beskriver med din virksomheds persondatapolitik.

INGEN FORTRYDELSESRET

Der gælder ingen fortrydelse på køb af ydelser via TimeEvent som virksomhed.